Sunday, July 29, 2012




[隱藏]
一路蒲向東南西北の第二章:上海杭州篇 (12 / 5 / 2012)


1 DAY ONE (
第一集)
(出差篇)首先講聲唔好意思先,要大家久等,但星期一返嚟後,非常攰,喺度亦要多謝各好友留言支持,令小弟嘅POST唔駛失蹤。講返今次去上海杭州目的先,公司要派大概34個人到上海開會,但只係D好唔重要嘅濕鳩會,公司女同事無個願意去,唯獨一眾男同事都爭住想去,尤其是結左婚果D,因為可藉呢次出差有藉口偷跳,由於我職位卑微,位就得34個,我都無諗過可以同班同事爭,終於比3個職級比較高嘅男同事爭贏,雖然呢3個同事職位比我高,但間中都去香港或大陸偷跳都要預埋我,貪我知架步同願意做跑腿,佢地之中有兩個結左婚,一個就塔里班(比條女塔到實果隻),其實我一般願意JOIN佢地,因為最後玩完都係AA制,而且發生乜事都要我去傾,人地出雞我出豉油都點死我,實際我同佢地玩無乜著數。


呢次出差上海,呢3位同事都想我跟埋去,於是遊說公司加多個位比個助手睇頭睇尾,加上我台形絕對比佢地好,可提升公司形象,當然呢3個同事其實想利用我,目的只係想我負責安排炮兵行程呢!呢次上海行程43夜,但真正開會見面只係頭果日,於是我地私下安排左兩日上海兩日杭州嘅額外炮兵旅程!所以我出發前不斷向身邊朋友或呢度嘅C HING跪求訊息,喺度亦順帶多謝部份C HING提供寶貴訊息,我都唔食言,將你地提供而我VISIT過嘅都一五一十報告返你地知!


星期五晨早10點機,同3位同事喺機場會合時,佢地各人嘅行為同談吐都異常興奮,完全無左平時擺架子個款,係咁拋開身份哥前哥後咁叫我,又話靠晒我盛,咁我都好有誠意咁多謝返佢地比機會我出差,我仲口輕輕話萬大事包喺我身上呢!3個鐘機程到上海,呢次其實係我第二次嚟上海,第一次係喺7年前玩QQ時,識左個上海剛畢業嘅大學生妹,所以我就約多個FD膽粗粗兩條友去上海探條女,我識果條女知我帶多個FD嚟,佢都帶多個FD出嚟陪足我地3日,分文都無收我地,當正我地係LOVER咁,可能佢地剛剛讀完書,入世未深!


(開會篇)講返今次,一到步,LUNCH都唔食,飛機餐頂著先,我地澎澎聲去指定公司開會,希望盡快搞掂盡快FREE。我地一行4人浩浩蕩蕩咁衝去座落商業區嘅公司,我地雖然唔係著西裝,但都SMART CASUAL而且個個都黑超特警隊咁,對方公司D女同事當堂眼都突埋咁,好似見到明星咁,呢度D OL打扮不遜於香港嘅OL,好多都名牌手袋掛帥,而且有唔少天生麗質,輕粧都非常迷人,不過有D都扮到幾高傲,當有人介紹話我地係香港過黎時,我地都聽到有條女用D語帶悔氣嘅說話講 "仲以為他們是韓國來的",呢刻我地都非常尷尬,莫非港男就如港幣般貶值得咁緊要!


會議開始,我就一直充當人肉布景版角色,無乜見樹可有可無個隻,唯有扮DROP NOTE,呢刻嘅心情冇人會理解。中段休會時,我果3位同事去左公司內設嘅吸煙房食煙,因為我唔食煙,所以喺出面 目及 下女等佢地,突然有位同事申個頭出黎打眼色叫我入埋去吸煙房,一入到去,見到頭先話我地果條女同另外一個女同事食煙傾偈,起初我地互有眼啤啤,後來我主動先黎個45度點頭微笑,條女又點返頭,我就借勢問佢點解覺得我地似韓國人,佢知我地頭先聽到佢講野,就話我地又帥又有形,又會打扮等,成個韓星咁,我就話呢D唔係韓國人專利,你估韓國男仔個個都咁似阿RAIN咩,香港都有型男陳冠希啊,兩條女都忍唔住笑,亦可能因為我D國語,我呢刻亦順勢問佢地 "今日係WEEKEND,你地晚上通常去邊度消遣" ,佢地異口同聲都話叫我地去新天地,調,咁咪即係你問我,同我答返蘭桂芳一樣,我呢刻亦順勢問下佢地賞唔賞面食飯,佢地無直接回應,只係加左我微訊,話夜D再聯絡,呢D誠意似有實無,我都費事再冤住佢地,就話有緣嘅話今晚再見,擺出冇所謂嘅姿態,費事失港男面子。開會開到黃昏5點幾,交待一齊,所有嘢電郵電話FOLLOW UP,咁就完成左公司呢次上海嘅任務!


(KTV篇)反正仲早,各人都讚成先去一下新天地視察環境,順便睇下當地靚女HI TEA 情況。去到新天地影下相交下差,呢度HI TEA 嘅女果然識打扮,行左一陣就去外灘搵間上海飯店醫肚,見時間仲早,做返遊客嘅野,坐船夜遊黃埔江,因為佢地又係要影相交下差,夜遊完畢差唔多8點,先去酒店CHECK IN再度下去邊度玩,玩D乜,佢地最後都選擇第一晚唔好O時間CLUBBING溝女,直接去夜總會跳舞,但眾所周知,上海跳舞係非常貴,而且D女都幾有性格,好彩我之前做左準備,攞定一間叫做平靚正嘅場嘅資料,打比經理問房,仲躂朵話邊個介紹等,佢叫我地10點左右到就應該有房,我地等到9點,已急不及待飛的去,原來間場幾遠離市區,車程都40分鐘,成舊幾水車費,無辦法,鬼叫市區D場貴。去到個場,都OK喎,幾大而且都有D氣派,個經理仲親自迎接帶我地入房,呢個經理原來都係蘇州靚女一名,雖然屬於中車,但都有一番韻味,而且非常矯嗲,好容易奪取男人芳心個隻,真係令我地未睇女先興奮,但沿途入房時,見到D女質素都唔差,同廣東D女真係有D唔同,咁我地叫左個買二送一套餐開埋酒後,就拿拿聲叫媽咪帶女嚟.....(待續)


精彩猛圖將會後補!

[ 本帖最後由 仕雕焚 於 2012-7-5 12:15 AM 編輯 ]

=====================

**因為之前跟版主有小誤會,所以暫別了一段時間,其間多位兄弟不斷追問及期待我歸來,於是與版主達成共識重開,藉此亦多謝版主寬宏大量,前時既往不究,希望能繼續為大家分享本人嘅蒲跡!**

1DAY ONE (第二集)
KTV揀女篇)喺期待當中,我地先行同風騷女經理隊幾杯,仲要係無溝軟飲,純果隻咁杯杯清,個個都想盡快自我引爆個系統放盡去玩,我果三個同事好快咁就淫狼上身,磨拳擦掌不斷催促經理叫媽咪快D帶女嚟,可能當日係WEEKEND周五關係,貨源會比較緊張,先嚟8件,有300500坐枱,300D跟本無可能揀得落,有兩個同事好快手揀左兩個500嘅大波,講真,淨係FOCUS住對坐EF嘅波同埋極深溝嘅事業線,已經唔諗個樣咁滯,我地4個人中已有兩個揀到,換個一批睇下。

叫媽咪飛晒D 300嘅女,費事o徙時間。風騷經理都幾雷,見我地未坐齊女,繼續喺房陪我地,喺等嘅過程,我地4個人玩住兩條女先,至少有兩對大波玩,每人玩一個波都勉強頂住,兩條女分別來自山東青島同蘇州,喺廣東比較少遇到呢D省份嘅女,D女對我地都幾熱情同好奇,另一批女又到,得3個,但可食用,另一同事即刻揀到件揚州妹,樣都幾得,例牌又淨番我,為左大鵬利益去睇多D女,我決定再叫過一批睇,因為當時已11點多,希望有D好嘢比早嚟嘅客放番出嚟,媽咪同經理都好惆悵問我要乜類形,我就例牌答高佻、走肥、白淨、後生,咁答法好明顯係比考驗佢地,但佢地竟然話OK,但需要些少時間。

(風騷挑逗篇) 咁 我唯有同風騷經理玩下失盅、寒暄下,其間佢反而越坐越埋,係咁比波餅我食,又失驚無神摸我大脾,並有意無意揩到本人的小弟弟,小弟弟立即好有禮貌咁站立鞠 躬,點知比經理知道我有生理反應,佢竟然坐上我大脾語帶性挑逗咁話不如今晚佢嚟招呼我,坐落嚟都唔緊要,佢仲要係到用屎忽慢慢磨,果刻如果我把持唔住,真 係JOSEPH(早洩)都似,正當我問佢係咪真係陪我時,又一批女到左,有4個,我望左一陣都未揀到,D同事、媽咪、經理都鼓譟話呢批最索都無個啱,我就話緊係啦,就係因為4個都差唔多符合晒我頭先話嘅要求(高佻、走肥、白淨、後生),所以4個好到都唔知揀邊個好,媽咪果然真係幫我篩選過先帶入房,最後唯有揀左個有D笑容嘅南京妹,呢個時候,經理就自動功成身退,臨出門口用個依依不捨嘅眼神回望我,唔知佢真心定假意,如果係假意,咁佢都幾好戲。

我地就例牌動作飲酒,失(骰)盅,唱歌,清蒸(CHANGINGPARTNER等,原來D女幾鐘意唱廣東歌同要我地教廣東話呢,都算我地港男嘅貶值程度未漫延到呢個場。過程進行到尾聲,問D女出唔出街,我個件話唔出,話之前坐枱飲太多,叫我聽日嚟過再揾佢,同事果兩個大波開2000,還價都唔制,今晚唯有各自都食住齋先,反正大家都好醉又頭暈 (可能係假酒關係),於是大家坐同一架的士返酒店。坐車途中,我睇番電話先知,原來頭先喺個客度果個串咀OL有喺微信留左幾個留言,問我地去左邊度玩、玩得開唔開心、係咪去左新天地、無回覆即係好開心,唔阻我地開心之類嘅留言,挑,之前問佢果時又扮晒魚蝦蟹,算啦,同果D OL都係未必好玩,PAY FOR FUN都係最實際。返到酒店臨各自入房時,果3位原本醉醺醺嘅同事突然迴光反照,同一時間掙大對眼叮囑我聽日一定要搵個地方做佢地今晚冇做嘅嘢,就係發炮,佢地無論如何聽日都一定要發炮,仲將責任同壓力推到我身上,正所為出外靠朋友,好彩之前多得D師兄網友嘅資訊.....待續)


精彩猛圖將會後補!


[ 本帖最後由 仕雕焚 於 2012-7-5 10:53 PM 編輯 ]



=====================




=====================


http://www1.picturepush.com/photo/a/8655414/oimg/Anonymous/IMG-1126.jpg上海商業區少艾OL


http://www5.picturepush.com/photo/a/8655433/oimg/Anonymous/IMG-1208.jpg

下午新天地


http://www3.picturepush.com/photo/a/8655451/oimg/Anonymous/IMG-1210.jpg

新天地高瘦平少婦


http://www2.picturepush.com/photo/a/8655460/oimg/Anonymous/IMG-1219.jpg

同毛主席開共產黨會議


http://www4.picturepush.com/photo/a/8655477/oimg/Anonymous/IMG-1229.jpg

夜遊黃埔江


http://www1.picturepush.com/photo/a/8655479/oimg/Anonymous/IMG-1235-b.jpg

遠離市區的第一晚KTV

http://www3.picturepush.com/photo/a/8655516/oimg/Anonymous/IMG-1236-b.jpg

KTV的風騷女經理




http://www4.picturepush.com/photo/a/8659967/oimg/Anonymous/IMG-1238-b.jpg
KTV玩樂實況



http://www5.picturepush.com/photo/a/8655568/oimg/Anonymous/IMG-1309.jpg

客戶裡那個串咀OL微信照,戴黑超有D似周汶琦

[ 本帖最後由 仕雕焚 於 2012-7-6 04:56 PM 編輯 ]


=====================






2 DAY TWO (第三集)


(金魚缸篇)可能前一晚D假酒效應,我地一行四人都無法喺朝早10點前食到酒店嘅免費自助早餐,到我地開始互相聯絡時已中午12點幾,雖然前一晚張單比我地預期平(同依家CP差唔多,每人800人 仔),話晒都上海吖,但平嘅代價就係要承受第二日嘅假酒效應。到會合準備食晏時,大家都眼神都非常迷離,好似喪屍咁,於是又大家又要化身做黑超特警炮兵 隊,商量好行程後就拿拿林出發。我地近近地先去酒店裡面間上海菜館食,一睇價錢,又係劏人果隻,好彩高層同事話入公司數,唔理三七廿一,先嚟四支冰凍可樂 回下魂先。等待上菜期間,三師會審又開始,我又開始感受到咄咄逼人嘅壓力,佢地不斷追問等陣有關發炮之事,又問間場D軟硬件得唔得,收D料可唔可靠,萬一真係唔得就PLAN B PLAN C 等問題,我頂硬上拍心口安撫佢地叫佢地放心,話D老友去過都大讚,絕對無問題(其實我都有D擔心,萬一唔對路,實比佢地呢班谷晒精上腦嘅餓狼大插),於是我攞定幾個桑拿場D電話逐個問清楚詳情,然後再問喺上海做野嘅老友比意見,咁先舒返一口氣。


先選定目標咁去評價最好個場先,但最多女嘅時候會喺4點左右,於是我地食完午飯,建議去東方明珠塔影下相交下差。點知去到大排長龍,起碼要排一粒鐘先上到個塔,於是決定唔上去,佢地打算就咁影條長龍,同家人話花左幾個鐘係個塔度當交差算,因為都幾曬,我地就去附近CAFE SHOP HEA 下時間就算。等到3點幾就截架的士去,司機話原來都幾遠,連塞車起碼要一個鐘車程,唔知佢有無老點,但情急之下都無計。過左一陣,原來真係好遠,嚟到類似將軍澳同大埔工業區嘅地方,左穿右插九曲十三彎,終於見到間酒店,架的士將駛到的士大堂,個門口BELL BOY眼尾一哨我地,問都無問就指示司機右轉再直駛入去,BELL BOY好似已知我地來意唔係去酒店,直入後終於見到間幾大嘅桑拿,但無掛名,於是落車走去問,幾個接待都成個蠱惑仔咁,問我地出示會員證,我地話唔係本地人,佢地就都客氣話:離吻傷揀D嗎?(問我地係咪香港),我地話係,佢地就講價錢880全套90分鐘,亦好客氣咁帶我地入去,估唔到喺呢度,香港人重可以比人尊重,真係要多謝上海孤爺羅康瑞喺呢度嘅貢獻而令香港人起朵。

入到去都幾大,有得沖涼有幾個池浸,但我地選擇把握時間,入房比條女幫我地沖,又左穿右插下入到間房揀女,房裡面有個大落地玻璃金魚缸,有30條女到,D女著晒三點式騷手弄姿咁,似足泰國有規模果D,唔似東莞果D所謂金魚缸揀女,我三個同事二話不說已揀左,揀嘅時候,個主持會用咪講出條女來自邊個家鄉,我又例牌奄尖選擇群組症,3個同事急到唔等我走左,淨低我係到,眼見愈越來越多客,我就揀個高佻嘅,點知即時比人截糊,二話不說即刻搶住再揀個樣好D嘅,來自吉林,金毛得嚟又帶點純情,皮膚幾白幾滑,佢仲好肉緊咁蹺住我手,好似好開心我揀左佢,無他嘅,佢對得多咁多岩蠶嘅麻甩佬,見到我呢D緊係對於佢嚟講係筍盤啦,佢知到我係香港人,更加開心,話香港人比較溫柔同有風度。


入到房衫都未除,佢就撲向我度順勢訓落張大圓床到,攬到我實一實咁,又不斷錫我面、耳邊、頸部等敏感部位,可能係我嘅體味加埋濃烈嘅香水味產生出黎影響女性苛爾蒙嘅化學作用,我都即時還擊,輕輕扯斷佢BRA TOP 帶,出奇地彈出一對罕有嘅青根波加粉LIN,做得佢呢行嘅都遇粉LIN,唔知係咪條女老家嘅DNA比較好D。敦倫一番之後就去沖涼,雖然無水床而且仲要企係度沖,但佢都好有心機幫我清洗全身,因為咁舒服,小弟弟都忍唔住扯到直晒,條女依然好有心機幫我省棍,清洗過程中仲冇徵求我同意下情不自禁地嚟個水中簫,搞到我腳都軟差D企唔穩。沖完涼,都係例牌步驟,當然冇莞式咁多花臣,但佢嘅自發同用心嘅情度,已抵銷左服務嘅不足了,好快咁就出左第一Q,可能佢比到感情我,所以呢下快左,出完野後依然保持住男下女上嘅動作,佢無即時拎我碌野出黎,仲攬實我唔想分離咁,過一陣沖身後,佢再幫我按麼閒談。期間房間裡都有播放不同歌曲,但無端端有首日本歌連續重覆地播,我問佢點解,佢話呢個係暗號,示意出面好多客人,催促D女快D KO客人,但條女無理,仲不斷挑逗我,仲問我想唔想再嚟多Q,我話要睇細佬反應,佢即時再落力D撫摸同吹奏,短時間內細佬再次起頭,今次到我上佢下,因為呢次第二Q時間耐D,佢都叫到拆天,仲不停叫親愛的不要停,途中電話響提示夠鐘,我地都無理到做到完為止。


搞完佢又攬住我好唔捨得放,我怕同事等就催佢沖涼換衫走,佢帶我走時都好唔捨得,叫我下次嚟一定要揾佢,我都拎出港男風度比個GOODBYE KISS佢話一定會。出到大堂唔見同事們,侍應話佢地好早出左嚟,但三個都再揀過女入房,個侍應SELL我按個摩等佢地,15045分鐘,我話是但,叫佢如果朋友出黎就通知我。入到獨立按摩房,訓喺按摩椅度等,技師黎到,素顏但幾青春有D波 路,來自貴州小數民族,是但啦反正係正骨,按按下佢叫我起身,佢坐上去然後叫我坐係佢上面,個頭就剛剛訓喺佢對波度當枕頭,真係大咪咪軟棉棉好舒服,我不 其然都謝勢摸下佢,佢無反抗,知我香港人又讚幾句,佢話佢都係屬於金魚缸嘅女,不過呢幾日大姨媽無工開唯有做住按摩,按到半粒鐘,侍應入嚟話我同事搞掂, 簽左50蚊貼士比技C,但佢個樣好似唔滿意。跟同事傾番,原來佢地第一鑊都好快搞掂,半粒鐘就出嚟,無乜招呼,所以唔憤巢又唔夠候咁嚟第二鑊。個個都發晒炮,應該無乜火,所以我提議夜晚落D CLUBBING,輕鬆下溝下女算...... (待續)


[ 本帖最後由 仕雕焚 於 2012-7-17 08:56 PM 編輯 ]



=====================

[隱藏]
2DAY TWO (第四集)

(溫馨宵夜篇)去到舞池都幾多人,其中有一班女幾得又後生,當中夾雜幾個中國人同幾個鬼妹,於是我同同事即刻係佢地旁邊跳舞,但有好多狗公圍班女,班女覺得煩就竟然圍住我呢面舞,勁歌加酒精影響下,我就郭富城上身,並發揮TVB嘅Dancer舞姿同呢班女越跳越貼,我就承機同個中國女仔答嗲,佢都好大方話剛剛MUSE過來,話果面人太多又唔啱Feel,佢地原來係剛外國讀書畢業返嚟嘅上海妹,帶埋D外國同學返嚟,知道我地香港人就冇晒芥蒂,仲介紹我地比佢地D鬼妹識,搞到班狗公幾咁羨慕,有D狗公仲走嚟我到扮Friend去識班女,有個土炮狗公唔識英文都膽粗粗走去想問個鬼妹:HOW BIG ARE YOU?(應該想問年紀有多大?)個鬼妹聽到即時嚇到五官移位,因為個鬼妹對波好大,可能以為個狗公問胸圍幾大?我同D女都笑死左。見班女冇嘢飲,就帶埋我地淨低嘅半支酒加軟飲到舞池邊張細枱請佢地飲,再一次為港男加分。


玩玩下發覺原來頭先坐我條陀地原來一直坐度望左我好耐,仲好似有D烚醋嘅樣,於是我就主動走過去話我其實一直等緊佢放工食宵夜,佢聽到就成個開心晒。各同事都好醉好攰,於是我叫佢地3個先自己返去酒店唔晒等我,我就同條女去食宵夜,佢就帶我去左間海底撈打邊爐,初初聽到呢間野以為許留山之類,原來海底撈當地都幾出名,依家深圳都有,當然價錢唔平。揀左個情侶廂座坐埋一齊,比條女點野食,佢唔知係咪就住我荷包,唔係叫好多,叫都係叫D平野,但佢話未飲夠,所以叫左支白酒,我問佢係咪有心事,係就唔怕講,我呃佢話讀過心理學,但佢都無講話乜事,只叫我陪佢飲,相信來來去去都係男女感情之類,烚下烚下飲下飲下親下親下都差不多5點,其間我地都一直拖住手無放,佢見我攰就好唔捨得咁提議話走。我話送佢返屋企,佢話唔駛,因為佢住好遠,我於是比一舊佢搭車,佢竟然死都唔要,話我今晚已很破費咁話,學生果然學生,入世未深,截左㗎的士,推搪下佢竟然叫我先上的士,佢再坐另一部車,我臨上車都忍唔著同佢嚟個巴黎鐵塔反轉再反轉,並承諾繼續Keep住聯絡(依家已經斷左纜)佢仲喊住咁送我走,呢刻好難相信識左無耐嘅上海妹竟然為我流淚,真係無端端變蘇永康:男人不該讓女人流淚(只可流水),返到酒店訓覺都差唔多天光,仲要趕聽日去杭州果站...(待續精彩杭州最終之行)http://www5.picturepush.com/photo/a/8752378/oimg/Anonymous/IMG-1244.jpg
夜遊城皇廟
http://www2.picturepush.com/photo/a/8752270/oimg/Anonymous/IMG-1247.jpg
夜遊外灘


http://www4.picturepush.com/photo/a/8752277/oimg/Anonymous/IMG-1249.jpg
D場裡等on call嘅少艾


http://www1.picturepush.com/photo/a/8752284/oimg/Anonymous/IMG-1281.jpg
將冰山劈開嘅陀地上海妹

[ 本帖最後由 仕雕焚 於 2012-7-19 04:15 PM 編輯 ]





=====================




=====================




=====================




=====================



No comments:

Post a Comment